woensdag 29 februari 2012

Fleur en kleur op woensdag


Met dit miezerige regentje
kunnen we wel wat fleur en kleur gebruiken!


Een bosje Ranonkels doet dan wonderen.
Veronique heeft deze topic op gezet,
kijk op haar blog als je meer wilt zien.
Een sneller kloppend hart.


Ik heb afgelopen week van Inka en André de Liebster Blog Award gekregen.
Hoe mooi is dat!
Bedankt, ik ben er super blij mee!
Ik heb het in mijn zijbalk gezet,
maar ik geef het niet door.
Ik koester het zelf.
Kijk eens op hun blog, zeker als je van koeien houd!
http://andreeninka.blogspot.com
 Ook heb ik de Versatile Award gekregen van
Mirjam van
http://handhaveaniceday.blogspot.com
En van Essie
http://creabyessie.blogspot.com
 Wandel ook eens bij hen aan, misschien doe je nog leuke ideeën op.


Dames (en heer) ik vind het een eer om een Award te ontvangen,
maar eigenlijk 'verdienen' wij allemaal een Award !
Daarom heb ik  'liever geen Awards' op mijn blog
gezet.


Het is wel een hele lap tekst geworden.
 Ik wil ook nog even vertellen dat ik  aan herstelwerkzaamheden
bezig ben.
Gister bezig met het toevoegen van een nieuwe blog
die ik wil gaan volgen en....
poef !!!alles weg (help!)
Gelukkig een handige lief dus het meeste is hersteld.
Maar er ontbreekt nog wat.
Ik kan jullie gewoon volgen hoor!

Allemaal een mooie dag.
Liefs
Annette

20 opmerkingen:

  1. Fleurige en kleurrijke februari collage.
    Prachtig he de ranonkels.
    Kan ik toch zo van genieten.
    Fijne dag, Trudie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Annette,
    Wat een mooie ranonkels had jij staan. Die zijn altijd zo ontzettend mooi, of je ze nu in kleur of in wit hebt. Ik vind het een fantastisch mooie bloem. En deze bijdrage voor Fleur en Kleur op Woensdag is echt heel leuk...
    Succes met het herstellen van alle delen van je blog. Wat zul je geschrokken zijn zeg...
    Heel lief van je dat je toch vermeldt van wie je de awards hebt ontvangen, maar ik waardeer je mening dat je er verder niets mee doet.
    Ik wens je een heel fijne dag,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie ranonkels! Ze lijken erg op rozen en daar houd ik ook erg van! Al die bloemetjes hebben jullie zeker nodig nu het zo grauw is! Hier hebben we volop lente weer!
    Het lijkt de omgekeerde wereld wel!


    Liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi, die ranonkels, prachtig. Die zijn er om blij van te worden.
    En gefeliciteerd met je awards!
    En ik hoop dat je alles weer bijelkaar krijgt op je blog!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie ranonkeltjes...het valt mij op dat blogsters vak bloemetjes kopen...
    Ze lijken wel op de Eden rose...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi je collages.Ranonkels word ik zo vrolijk van,dus vandaag ook weer twee bosjes gekocht
    Lieve groetjes Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige Ranonkels! Mooi hoor. Hopelijk krijg je alles op je blog weer snel op de rit.

    Groeten Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hmmm ranonkeltjes!!
    Hoe heerlijk, mijn lievelingen. . .
    die ga ik morgen op de markt halen na m´n werk fiets ik er langs.
    Je hebt een leuk/fleurig blog, ga je volgen!!!
    groetjes Susi

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Annette, altijd leuk om fijne reacties te krijgen op mijn pastellerige posten, hahaha, maar jij hebt er ook een fleurige post van gemaakt ondanks dit druilerige weer. Daar worden we toch lekker blij van! Mikki, is mijn nichtje van zeven die altijd met mij wat moois wil maken. Ze zegt ook altijd "als ik later groot ben, kom ik bij jouw werken", haha! Lief he!

    Fijne avond en tot mails,
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik geniet weer met volle teugen en wens je een mooie avond.

    Lieve groetjes,
    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heee Annette dat probleempje wat ik lees aan het einde van je post kwam ik net ook al bij iemand anders tegen. Denk dat Blogger weer met zogenaamde vernieuwingen bezig is maar meestal geeft dat eerst een hoop probleempjes.

    En dan je Ranonkels, jaaaaa SUPER mooi heb ook gisteren een bos gekocht, wat zijn dat toch beelschone bloemen hé. Uuteraard heb ik ook weer de nodige foto's daarvan genomen en maak daar ook binnenkort een post van. Ze staan vlak naast mijn laptop weaar ik nu driftig bij jou een ractie tik en steeds dwalen mijn ogen even naar links, naar die fantastisch mooie bloemen waar ik enorm van geniet.

    Nog een fijne avond,

    lieve groetjes,
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig mooie collage's. Ik heb de ranonkels diverse malen geprobeert in de tuin maar daar willen ze niet.
    lieve groet
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heerlijk logje, fijn dat je mij gevonden hebt, en ik nu jou! Sommige logs vallen meteen op! Lieve groet Lupineke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Alles is hier fleur en kleur.
    Om vrolijk van te worden.
    Fijne dag,
    Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  15. prachtige foto's ruikt hier de lente ...fijne week lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Annette, fijn dat Frans de boel heeft kunnen redden, je hebt zoveel mooie logjes geschreven. Lekkere dag vandaag he?
    Lieve groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Schitterend al die mooie ranonkels.
    Leuk dat je mee wilt doen aan mijn give away, ik zal duimen voor je.
    Liefs Gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  18. I adore rannunculus! Thanks so much for visiting, and for your nice comments! Thanks for following, too:) Have a great day!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. leuk dat je mijn blog had gevonden. Ik de jouwe dus nu ook.Leuk zeg, ik ga je volgen! wat een mooie foto's heb je gemaakt!Mooi die ranonkels! groeten,jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk als je een berichtje achterlaat!
Liefs, Annette

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Alvast bedankt voor je belangstelling en reactie