vrijdag 8 juni 2012

Voor één keer dan.......


Ik hou hélemaal niet van voetbal!
En óok niet van de kleur oranje.
Sorry Sylvia, van  http://lijstjevanbrocante.blogspot.nl/
Maar zoals meer van de deelnemers van de 
Postcodeloterij hebben wij ook een mooie bos Gerbera's gekregen..
En voor een keer is het wel fleurig.
Dus zo bij het begin van hét spektakel.
Wat voor de rest aan mij zal voorbij gaan,
deze post.



Héél veel plezier voor ieder die dit spektakel gaat volgen.

De laatste tijd niet veel bij kunnen houden wat jullie zoal uitspoken.
Ik ben nu lekker aan het bij lezen.
Maar ik zal niet altijd een reactie plaatsen,
weet dat ik altijd met plezier lees!

Geniet van een mooi (stormachtig, hier in het Westen tenminste)
Weekend, wie weet komt de Z....N nog wel (zucht).

Er gebeurd van alles in de tuin!
Dus tot gauw!


Liefs,
Annette

17 opmerkingen:

  1. Het is gewoon de vrolijkste kleur van allemaal.....staat super fleurig op je tafel!!!
    Fijn weekend & lieve groetjes,
    Silvia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk om te zien dat zoveel mensen bij de postcodeloterij de gerbera's hebben gewonnen.
    Bij mij staan ze ook heel vrolijk op de eetkamertafel.
    En dat zonnetje ?? dat komt er vast wel aan.

    fijn weekend groetjes Christien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. van mij mag dat hele voetbalgedoe ook gestolen worden. helaas denken mijn jongens er anders over zucht dus geef ik me er maar aan over. Maar je gerbera's zijn wel heel erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi al die Gerbera's in een apart vaasje.
    Succes met de Postcodeloterij!
    Fijn weekend, Valerie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het voetbal zal niet alleen verbroederen, maar ook verdelen denk ik. Kijkt je man wel?
    Ik ga alleen de nederlandse wedstrijden volgen, dat vind ik wel leuk. maar voor de rest mijn eigen dingen.
    Ik moet zeggen dat je de gerbera's toch heel mooi gevaasd hebt!
    Fijn weekend!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Vind voetbal ook niet zo leuk maar de wedstrijden van het EK en WK kijk ik wel hoor. Dan hoop ik ook van harte dat ze winnen. Kijkt jouw man ook niet?
    Ik heb ook nog een bon voor gerbera's liggen. Moet er alleen 10km voor rijden. Straks maar even kijken of ik ze nog kan halen.
    Fijn weekend. Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jahaaa ook hier een bosje Gerbera's van de Postcode Loterij.Maar geen Oranje ,wel mooie Roze!Even wachten tot het een beetje windstil is en dan wat foto's van mijn Knal Oranje roos in de voortuin.Ooit gekocht in een opwelling ,waarom weet ik eigenlijk niet want ik hou ook echt niet van Oranje Nee ik houd absoluut niet van voetbal maar wel leuk voor de liefhebbers .Fijn weekend
    Groetjes Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je bos Gerberas is heel mooi, ook al is het niet mijn kleur, het fleurt alles wel op.
    Ik hou ook niet van voetbal, loop er niet warm voor, maar ik geniet wel van de mensen die er zoveel lol aan beleven..en in de winkels is het nu superrustig..een voordeel dus!!!

    Lieve groetjes,
    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Helemaal in de oranjesfeer met je mooie gerbera's!

    Fijn weekend!

    Groetjes, Pietrik

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wij moesten voor de gerbera's een dorp verderop om het te halen, loont niet echt hihi...dus we hebben dat maar laten zitten! De wedstrijden van het Nederlands elftal kijk ik echt wel hoor, bij de andere wedstrijden ligt het eraan! Jij hebt in ieder geval oranje in huis, steunt de mannen morgenavond misschien wel in een goed resultaat!

    Fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik moet eerlijk zeggen dat ik niets heb met die hele voetbal manie. Maar het is een geweldige periode voor degene die er wild van zijn. En ik ben ze helemaal vergeten op te halen, dom he?
    Fijn weekend Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik heb ze vanochtend ook maar opgehaald. De bloemenwinkel stond afgeladen met gerbera's en roosjes, want ook die mocht je kiezen. De bloemist vond het verschrikkelijk want ze hadden nee gezegd tegen de postcodeloterij maar toch alles geleverd gekregen. Ik heb roze gerbera's gekozen. En toen lag er vandaag weer een envelop op de mat. Deze keer hebben we de ijsprijs gewonnen..........tja, wie het kleine niet eert...(maar waar blijft die 25.000 euro?)

    Fijn weekend. Groetjes, Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Het voetbal is in volle gang, maar ik zit dus te bloggen... Als ik eerlijk ben, kijk ik liever naar je gerbera's dan naar de bal op het veld..

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ze staan echt heel vrolijk, deze Gerbera's in hun felle kleur. Ze zorgen zeker voor wat kleur en fleur in huis, wat niet mis is met dit herfstweer. Maar ik begrijp dat het iets met voetbal te maken heeft...???
    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Geen oranje, geen gerbera's, geen postcodeloterij en geen voetbal... maar wel leuk om je logje weer te lezen ;)!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Oranje...'t is niet zo mijn favoiete kleur maar met gerbera's kan het wel werken en bij jullie is het wel speciaal he!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk als je een berichtje achterlaat!
Liefs, Annette

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Alvast bedankt voor je belangstelling en reactie