maandag 28 juli 2014

Zomer!


De transplantatie is geslaagd!
Ik ben nu alweer twee weken thuis en alle 
bloedwaarden zijn weer oké.
Het was heel zwaar en ik heb dan ook 
letterlijk een jasje uitgedaan.
Gelukkig kon ik wel wat missen.
Verder moeten we afwachten hoe de ziekte zich gedraagt.
En blijft het nog jaaren weg.

Ik wil iedereen bedanken voor de lieve kaartjes en berichtjes.
En Gerry voor  het jullie op de hoogte houden.
Ga eens bij haar langs op haar blog.
Je komt veel te weten over de natuur, en wat een lieve vrouw zij is.


Nu is het de bedoeling dat ik het bloggen weer oppak,
maar geen idee hoe en wat.
We zien wel. Toch?

Ik vind het heerlijk om allerlei stilleventjes te creëren .
Beetje intensief nu, dus 'losse' foto's.
Balen jullie ook zo van up- dates.
Heb je net het wiel uitgevonden, maken ze het weer vierkant!
Om nu alles weer uit te zoeken lukt niet, dus dan maar 'simpel'.

In ons dorp is een pluktuin!
Waanzinnig. Ik verlangde naar berm/ veldbloemen in het ziekenhuis.
Maar ik mocht geen bloemen en planten op mijn kamer. :-(

Mijn lief heeft uit de pluktuin
Korenbloemen én Poppies geplukt!
Hoera wat een feest!







Mooie bijna transparante blaadjes.
Zo teer.
De bloemen staan vlak naast mijn bankje,
en omdat ze van het land komen,
komen er heel verrassend nog knopjes uit.
mijn eigen tuintje dus.


Ze poppen dus echt open!

Geniet nog van de zomer!

Tot gauw!
Liefs,
Annette


14 opmerkingen:

  1. Welkom terug Annette
    Heerlijk dat het weer beter gaat en hoop dat het ook weer jaren weg blijft en je weer kan genieten van alle mooie dingen om je heen ... prachtige plaatjes heb je erop gezet ben gek op bloemen uit de natuur of pluktuin superrr ... geniet er maar lekker van nu kan het weer ... neem lekker de tijd voor jezelf bloggen komt vanzelf weer ... geniet van de dingen om je heen dan krijg je de inspiratie vanzelf wel weer ... wens je heel veel sterkte en kracht toe met het herstel dikke knuffel ...rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een heerlijk bericht toch....fijn dat je weer gaat bloggen......en wat een goed nieuws.....hele dikke knuffel...blij blij.....en ja Gerry is een schatje...net zoals jij....x !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat fijn te horen dat de transplantatie is geslaagd, lieve Annette. Wat zullen jullie spannende weken hebben gehad en dat jij fysiek flink hebt ingeleverd geloof ik graag. Ik wens je uit het diepst van mijn hart toe dat je de komende jaren kunt blijven zeggen dat je de ziekte hebt overwonnen, het is je zo gegund. Nu de tijd achter je verwerken en weer bezig gaan met de toekomst én genieten van elke dag. Een vlinder of een mooie bloem, meer hoef je soms helemaal niet te hebben. Je hebt hele donkere tijden gekend, dan weet je zulke kleine dingen des te meer te waarderen.

    Ik wens je een volledig herstel en een hele langdurige gezondheid toe!!

    Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, Annette, kippevel op mijn armen.
    Wat ben ik blij dat je er weer bent.
    Wat fijn dat alles nu goed is en daarmee hoop ik ook dat je gaat opknappen en conditie gaat opdoen. En we hopen dat je nu heel lang gezond blijft!
    Wat een verrassing!
    En wat mooi zo'n pluktuin. Een klein bloemetje bij je is al mooi.
    Ik hoop van harte dat je in de gelegenheid bent om het bloggen weer op te pakken, ik zie er naar uit, maar wel gewoon op jouw tijd he!
    Alle goeds en een dikke knuffel!

    Liefs, Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lieve Annette,

    Lieverd van harte, wat geweldig te lezen dat de
    transplantatie is geslaagd. Gelukkig dat je je nu
    weer wat beter gaat voelen. En het bloggen komt
    vanzelf wel weer daar twijfel ik geen moment aan.

    Geniet heerlijk van alle mooie dingen in je omgeving,
    net zoals deze prachtige bloemen die je lief voor je
    hebt geplukt. Wat een prachtige zachte kleur hebben
    deze Poppies.

    Lieverd, geniet van deze fraaie zomer, en heel fijn
    dat ik weer een berichtje van je tegenkwam met
    een positief geluid.

    Hoi je taai meis, een dikke kus,

    Veel liefs,
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie foto's. Ik kan me voorstellen dat je bloemen mist. Juist als het allemaal zo zwaar is. Ik wens je een heel voorspoedig herstel toe.
    Groetjes, Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fijn om te lezen dat je herstellende bent na een zware periode van ziek zijn.
    Las in de afgelopen tijd de berichten over jou op het blog van Gerry.
    Heb in het verleden vaker gelezen en gereageerd op jou blogposten.
    Hoop dat het goed met je blijft gaan en je het bloggen weer met veel inspiratie en plezier op gaat pakken.
    Je mooie veldbloemen uit de pluktuin zijn in elk geval een lust om naar te kijken.

    Liefs,Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh Annette, wat is het heerlijk om van jou te horen dat de transplantatie geslaagd is. Nu duimen en bidden we met z'n allen dat het heel lang goed blijft gaan. Het zal voor jou en je gezin een enorm spannende tijd zijn geweest. Maar nu ben je weer thuis en kun je weer van kleine dingen gaan genieten. Wat lief van je man dat hij zo'n mooie bos bloemen is gaan plukken. Geniet daar maar goed van... De verhaaltjes voor het bloggen gaan vanzelf wel weer komen... Ben wel een beetje nieuwsgierig waar die pluktuin dan is...?
    Im wens je een mooie dag vandaag, doe rustig aan en nogmaals...heel fijn om weer van je te horen...
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat ongelofelijk geweldig om je blogbericht te lezen, en dat het GOED met je gaat!!! Geniet nu eerst maar van het leven zoals dat per dag naar je toe komt.. zoals die prachtige bloemen die je met ons deelt. Herstel en kom bij van alles.. dikke knuffel van Lupineke!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Annette, welcome back to blogging! I have missed you. And I love poppies, too. We do not have them here in Louisiana. Take it easy, and I will look forward to your blog posts. Linda@Wetcreek Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat mooi om te lezen dat het nu zo goed met je gaat .Geniet maar heerlijk van alles om je heen en vooral de bloemen .Wat een gemis he als je die niet mag hebben in zo'n heftige tijd en wat heerlijk dat je man ze is gaan plukken voor je .En gewoon heel rustig het bloggen weer oppakken in het tempo dat voor jou goed voelt !
    Lieve groetjes Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat fijn om te lezen dat het de goede kant op gaat........heerlijk genieten van de kleine dingen zoals die mooie bloemen.
    Welkom terug in blogland.
    Groetjes Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heerlijk dat je weer thuis bent en wat een prachtige bloemen!
    Geniet lekker van de zomer!

    Lieve groeten Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat fijn om een berichtje van jou te lezen! En dat het een beetje beter met je gaat. Geniet maar lekker van de prachtige bloemen en ik hoop dat we vaak van je horen! Liefs Esther

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk als je een berichtje achterlaat!
Liefs, Annette

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Alvast bedankt voor je belangstelling en reactie