zaterdag 12 september 2015

Helaas.......

Wat een tegenvaller!
Even een kort berichtje.
Iets anders kan ik er niet van maken.
De scan is niet goed.

Uitzaaiingen van de borstkanker,
en ook de Kahler (beenmergkanker) is terug.
Terug bij af, eigenlijk verder.
De beenmergtransplantatie vorig jaar, blijkt nu,
heeft geen effect gehad.
Optie voor een tweede is er niet.
Wat kan een ziekte toch rare wendingen geven.
'Gelukkig' zijn de uitzaaiingen hormoongevoellig.

Het plan is nu hormoontherapie.
En voor de Kahler immuuntherapie.
Prognose is helaas niet zo goed.
Maar we gaan er weer voor!
 
Een klein stukje Provence, in de buurt!

 



Altijd weer mooi! Zonnebloemen!





Voor nu een mooi weekend.
Hopelijk een mooie nazomer.

Tot gauw!
Liefs, Annette

23 opmerkingen:

  1. Sterkte, ik zal voor je bidden voor kracht, Nog een fijne en gezegende weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een heftig bericht, Annette. Ik vind het heel moedig van je dat je het zo eerlijk uitspreekt en dan ook nog in staat bent om foto's van een lavendelveld en van zonnebloemen op je blog te zetten en daar de schoonheid van te benoemen.

    Het moet toch frustrerend voor je zijn dat je er zoveel voor hebt moeten doen en laten en dat het nu toch niet is aangeslagen. Maar je kunt er wel enorm trots op zijn dat je voor alles gaat...je laat geen kans onbenut om deze nare ziekte te bestrijden.

    Ik wens jou en jouw gezin enorm veel sterkte toe!

    Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een teleurstellend bericht Annette, ik wens je heel veel sterkte met de verdere behandelingen en wat je zelf al zegt ga ervoor. Ik denk aan je.
    Geniet van je weekend voor zover dat mogelijk is na dit bericht het komt toch weer even hard aan.
    Een liefdevolle groet Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Och Annette wat een nare berichten weer. Het zit je niet mee. Heel veel sterkte. Liefs, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zal de dag prijzen wanneer elk mens genezen kan worden van kanker.
    Maar zo ver is het helaas nog niet.
    Heb diep respect voor jou Annete dat je na alle tegenslagen toch weer verder gaat met behandelen.
    Zie deze zelfde sterke karaktereigenschap al vele jaren bij mijn zus die ook een niet te genezen vorm van kanker heeft met uitzaaiingen, helaas heeft ze onlangs te horen gekregen van oncoloog dat ze uitbehandeld is.

    Zolang er behandeling is is er hoop op verder kunnen met je leven, al moet ik bij mijn zus helaas constateren vraag niet hoe.

    Heel veel sterkte gewenst en.........

    Kijk altijd naar de zonnebloem
    die keert zich naar het licht
    en heeft van alle bloemen
    het zonnigste gezicht

    En als het nu eens donker is
    zo'n grijze, grauwe nacht
    kijk dan weer naar die zonnebloem
    die geeft je nieuwe kracht.

    Liefs,Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Soms weet je gewoon even niet wat je moet zeggen... ik wil nu alleen maar mijn armen om je heen slaan en je een dikke knuffel geven...!!! Hou je taai meisje!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. O, wat een naar bericht is dit en nu maar hopen dat de hormoon- en immuuntherapie het tegen kunnen houden. Geniet zo lang het kan van alle liefde en zon om je heen. Ik wens je heel veel sterkte!
    Liefs, Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lieve Annette
    ik ben even stil van je bericht en weet niet zo goed wat te schrijven .Ik wens je heel veel sterkte de komende tijd
    Liefs Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lieve Annette,
    We hebben al een paar keer contact gehad. Dat zal zo blijven.
    Voor nu wens ik je heel veel sterkte en moed en ik bid voor jullie!

    Veel liefs, Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Jeetje Annette, wat een schrik! Heel veel sterkte maar weer voor de komende tijd. Heel veel liefs Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oohh wat erg, wat een tegenvaller, en ik ben het met Ingrid eens, wat knap van je dat je dat hier zo uitspreekt en dan even vrolijk nog van die mooie plaatjes post... je bent sterk, dat is een ding wat zeker is, en dat gaat je hopelijk ook helpen...

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Sterkte en veel liefs, Linda@Wetcreek Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Vreselijk lieve Annette, wat een verschrikkelijk bericht
    heb je gekregen.

    Het is toch zo te hopen dat de hormoontherapie
    en de immuuntherapie die nu gestart gaat worden
    positief gaan werken.

    Wil je HEEL VEEL STERKTE wensen lieverd,
    heb grote bewondering voor je, gelukkig dat je zo
    kan genieten van alle schoonheid van de natuur.

    Veel liefs, en ik sla me arm om je heen.....
    weet gewoon niet wat ik moet zeggen.
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Lieve Annette, ik had het teleurstellend bericht al op je fb gelezen, maar ook hier wil ik je veel sterkte en kracht wensen voor de komende tijd.. ik hoop dat de mooie dingen in de natuur kleine momentjes van kracht voor je mogen blijven.

    Liefs, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Nou dit word de derde keer .....steeds mijn commentaar weg....lieverd ik zeg het voor het eerst in 6,5 jaar bloggen ...dit is gewoon kut .,!..het maakt me boos en verdrietig het houd me bezig sinds ik het weet.....je bent zo'n lieverd zo goede vriendin voor mij de laatste maanden ...heb je steun zo nodig gehad ook....ik hoop dat ik het ook voor jou mag zijn de komende maanden..en nog heel lang een vriendin voor je kan zijn...hoop je gauw weer te zien hele dikke knuffel ook voor Frans ...x

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Lieve Annette wat een vreselijk bericht. Kippenvel kreeg ik toen ik het las. Maar zo knap van je, je gaat ervoor. Ik zal voor je bidden dat de hormoon- en immuuntherapie zullen helpen. Ik wens jouw en je gezin heel veel sterkte.
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heel veel sterkte. Ik bewonder je positiviteit . Groetjes, Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ben er stil van, het leek zo de goede kant op te gaan en nu dit.
    Wat zwaar voor jou en je gezin, maar vooral voor jou, jij moet weer de nodige kuren en behandelingen ondergaan.
    Ik wens je heel veel sterkte en kracht en hoop dat er toch hoop voor je mag zijn.

    Een dikke virtuele knuffel,
    Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoop is een lichtje in je hart
    Dat vandaag moed geeft en morgen kracht.
    Heel veel sterkte.

    Groetjes Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Lieve Annet, wat een tegenvaller, en dan toch weer de moed hebben om nog foto`s te maken en te bloggen. Maar misschien is dat een fijne afleiding om je verdriet te verwerken. Ik wens je heel veel sterkte toe en moed om door te gaan. Lieve groetjes van mij, Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ach Annette, wat een vreselijk nieuws. Ik vind je zo dapper, je gaat er gewoon weer voor. Je hebt natuurlijk ook geen keus. Niets doen is geen optie. Ik wens je echt enorm veel sterkte
    Veel liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik zag een link naar je blog met een foto van lavendel weide , wat moet dit mooi zijn in het echt tezien en teruiken ,lavendel en zonnebloemen mooi !! ik las je post ..ik wens je sterkte en moed voor jou en je gezin

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Lieve Annette,

    Jemig dat is wat je noemt een ............. piep bericht zeg.
    Wat een gevecht moet je weer aangaan, je bent een TOPPER.
    Ik wil je zo graag heel veel sterkte en liefde wensen.

    Lieve groet Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk als je een berichtje achterlaat!
Liefs, Annette

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Alvast bedankt voor je belangstelling en reactie