zaterdag 7 januari 2012

Kom je ook even op de thee?

Een tijdje geleden kwam ik in een tijdschrift gehaakte lepels tegen.
Ik bedacht, oké dan kan ik ook een kop en schotel maken.



Ja en wat is thee zonder iets lekkers erbij.
Daarom heb ik deze houdbare macarons gehaakt.
Gezellig, toch.
Ik pak er stiekem wel een écht kopje bij, anders wordt het zo'n gedoe
met al die textiel lijm.

Wel oppassen dat je de goede neemt...

 
Ja, en zie daar maar eens van af te blijven.
Deze roze was wel héél zoet.


En deze bleven over, wie had dat gedacht.


Hier begon het mee.
Een beetje van mezelf en een beetje van de kringloop.


  Fijn dat je even op de thee bent geweest.

Nog een fijn weekend, geniet ervan.
Liefs Annette

24 opmerkingen:

  1. Wat een leuke spullen heb je gehaakt, een heerlijk kopje thee...en die macarons erbij het ziet er heerlijk uit.
    Bedankt voor je berichtje en ja ik ga idd maandag werken, maar nu eerst nog weekend.

    Lieve groetjes,
    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De thee was lekker en de macarons smaken goed!
    Wat een leuk idee om zo te haken. Doe je het uit het hoofd of via een patroon? Ik haak op dit moment ook, maar dan worden het tasjes.

    Fijn weekend en lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er ontzettend gezellig uit, leuk gedaan,
    de lepels met de viooltjes zijn super.
    Hartelijke groet Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Annette,
    Wat zien ze er heerlijk uit joh, die macarons.. Ik ben er sowieso gek op. Heb zelf een keer geprobeerd ze zelf te maken, niet te haken dan..
    En je lepels zijn ook al zo mooi, knap gedaan hoor. Staat ook wel heel gezellig, die lieve kleurtjes..
    Ik wens je een heel fijne avond,
    lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou wat leuk !!...gezellig hoor en leuk bedacht !!....fijne zondag morgen...xxx..

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hmmm, ziet er lekker uit! Inderdaad oppassen dat je de goede neemt!

    Fijne zondag en mail je nog over de workshop.

    Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat ziet er heerlijk uit. Dat in eerste instatie van het nieuwe berichtje lekker macarons, wat blijkt ze zijn gehaakt. Nog veel leuker. maar toch oppassen dat je wel de goeie neemt met die echte erbij.

    Groetjes en een fijne zondag
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Annette, wat ben jij toch creatief, wat zijn ze leuk geworden. En goed voor de lijn ;-)
    Lieve groetjes Jannet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. PRACHTIG MOOI !!!!En wat zijn de kleuren ook lief zeg !!!!Het staat héél gezellig hoor en bedankt dat wij even bij je op de thee mochten komen..
    Lieve groet...ELLY.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hi! Those things are so lovely! Have a nice day!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ja ze zijn heel leuk geworden.En zeker goed voor de lijn. Dat ziet er goed uit,pas op dat je niet de verkeerde in je mond stop.
    Ik had engelse dropjes gemaakt,en ook de echte ernaast was haast niet te zien.
    Groetjes ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Geweldig!!!! Nu ik kom gezellig bij je theedrinken hoor.....wat een heerlijke gezellige sfeer.
    Die macarons.....super....een paar die goed zijn voor de lijn ;0) en een paar die vast overheerlijk zijn.....
    Voor die ga ik!! Niets aan de lijn!!!
    Heb je ze zelf gemaakt?

    Dank voor deze heerlijke uitnodiging en ik vind deze breisels echt super!
    Fijne avond
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dat haken helemaal in is weet ik inmiddels (er is veel vraag naar handwerkboeken in de bieb) maar ik wist niet dat je er zulke leuke dingen mee kunt maken. Geweldig mooi! Fijne week, groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  14. O wat gaaf zeg, ik zal dit morgen even aan mijn oudste dochter zien, die heeft echt een haakmanie op het ogenblik.
    Leuke foto´s heb je ervan gemaakt!
    Lieve groetjes gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hallo Annette,wat super leuk en inderdaad de roze ziet er wel heel verleidelijk uit,lijkt me moeilijk om te haken,hahahahaha,ik ben geen haakwonder heel apart en leuk.Ik ben er nu achter waarom het niet lukt met het volgen,ik wilde net weer een blog toevoegen maar kreeg nu pas een melding dat ik de max aantal 300 blogs volg en er eerst een paar blogs moet verwijderen eer ik weer nieuwe kan toevoegen inmiddels heb ik er een paar verwijderd maar denk dat het nog eventjes duurt eer ik weer nieuwe kan toevoegen want het lukt momenteel nog niet,we blijven het proberen en het zal lukken,een fijne dag/week,XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Bedankt voor je lieve berichtje, fijn dat je achter mij staat, glimlach. Ik zal binnenkort mijn lijstje eens aan mijn man laten zien als hij weer vervelend naar mij doet.
    Fijne avond.
    Liefs Gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik vind het leuk om jouw blog ook te volgen.

    Je theeservies met lekkers ziet er heel leuk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. wat leuk Annette! ik ben gek op thee en die macarons zien er ook heerlijk uit!!
    ik ben inmiddels ook met het haakvirus besmet, ik heb vroeger heel veel gehaakt en zo leuk om de draad nu weer op te pakken:)

    lieve groet van Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hallo Annette,

    Leuk dat ik je tegen kwam op mijn blog en bedankt voor je complimenten.
    Val met me neus in de boter met deze mooie post van jou. Wat ontzettend leuk gemaakt is dit en het ziet er zeer verleidelijk uit allemaal.

    Kanp ook om de modellen zo mooi in vorm te krijgen. Ga jou ook volgens hoor, heb me al aangemeld. En voor nu ga ik eens op m'n gemakje verder kijken op je fraaie blog.

    Geniet van een fijne week,

    Lieve groet,
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ja, hier kom ik graag op de thee, wat ziet dit er mooi uit zeg! Wat knap gemaakt. Ben het haken nog even aan het uitstellen, zou het ook graag terug willen doen maar heb eerst nog een deel andere dingen en een mens kan niet alles :))
    Niet teveel macarons hè ;))
    Liefs, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wow, die gehaakte macarons. Super :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Annette, jij bent ook flink bezig geweest zeg! Helemaal leuk die kop en schotel. Het water loopt me uit de mond.....mmmmm het ziet er heerlijk uit. En ja, ik kom wel een kopje thee bij je drinken! xoxo Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Amazing! Everything looks so real! Your skills are the best.
    Thanks for linking!
    Hugs,
    Patti

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Oh my goodness how clever!!! I love these....

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk als je een berichtje achterlaat!
Liefs, Annette

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Alvast bedankt voor je belangstelling en reactie