maandag 29 juni 2015

Een jaar verder!!

Een jaar terug was mijn beenmergtransplantatie.
Best wel een bijzondere dag.
Er is veel gebeurd.
De transplantatie was zwaar.
Maar ik heb me er goed doorheen geworsteld.
In de loop van het jaar nog flink wat hobbels.
Op dit moment is het wat rustiger.
En begint de verwerking.

De natuur is zo mooi!
De bermen volop in bloei.
En in de tuin bloeien de rozen!

Deze stokrozen vond ik langs de kant van de weg.
Wonderlijk hoe dit moois tussen de stoeptegels bloeit.






Ik heb ook heel wat foto's gemaakt van de Poppy's
die langs de weg bloeien.

De rozen en de tuin.

Dus tot gauw.
Maak er een mooie (warme) week van!

Liefs, Annette

14 opmerkingen:

  1. Fijn om te horen dat alles goed met je verloopt ...
    Geniet van deze zonnige maandag ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel veel respect hoe je jezelf hier doorheen geworsteld heeft en wat heerlijk dat het nu wat rustiger is. Even proberen niet aan de nog te nemen hobbels te denken en genieten van je omgeving en het mooie weer. Het is nu zoooo moooiii buiten.......
    Lieve groet, Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig hoor!!...ja meis moeilijk allemaal het was zeker geen makkelijk jaar voor jou...maar gelukkig wel een jaar dat we elkaar vaak ontmoet hebben......liefs dikke knuffel van mij....x!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nu maar hopen dat je weer sterker wordt. Groetjes, Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat fijn Annette dat het nu goed met je gaat na een hele zware tijd.. de beenmergtransplantatie en alles daaromheen en daarna je herstel.. en dan nu de verwerking.. ook dat heeft tijd nodig..
    Gelukkig kun je erg van de natuur genieten, zo goed voor je!

    Veel sterkte en liefs, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Annette,
    Wat heerlijk toch dat het nu zo goed met je gaat. Je geniet duidelijk weer van de rust en van alle moois om je heen. Blijf dat ook maar lekker doen hoor...
    Heel fijne nieuwe zonnige week,
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je hebt hele pittige tijden achter de rug, ik hoop van harte dat dat nu helemaal voorbij is. Het is je van harte gegund om de komende jaren weer volop te genieten van al het moois dat ons leven te bieden heeft. In de tuin staat alles ook zo mooi in bloei!

    Ik wens je een hele fijne week! Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik wens je veel sterkte met het verwerken van alles. Wel fijn om te horen dat je zover bent gekomen tot nu toe. XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ja je heb een heel heftig jaar achter de rug petje af voor de manier zoals je die weg heb bewandeld. Ik ben blij voor je dat het nu allemaal wat rustiger is. Sterkte en neem je tijd voor de verwerking. Een liefdevolle groet Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het zal zeker een heftig jaar geweest zijn en moet je nu veel verwerken .Gelukkig geniet van je gezin en alles om je heen .Wat een prachtige Stokrozen .
    Lieve groetjes ,Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh......eerst is het natuurlijk overleven....vechten........doorgaan......
    en nu........ineens..........tja.....nu pas denk je misschien wat is er allemaal gebeurt...........nu moet/mag je verwerken.........
    Ook dit kost tijd.......en neem het ook maar.....het mag.........
    Wens je veel sterkte toe......

    Lees ook hierboven hoe je geniet van alles......van het kleine.....van de bloemen....de zon..........dat is nu rijkdom.......

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Lieve Annette,

    Een jaar geleden alweer, ................................
    Voor jou een heel zwaar jaar geweest, je bent een kanjer dat
    je je er zo goed doorheen hebt geworsteld, ik neem mijn petje
    voor je af hoor.

    Wat fijn te lezen dat er nu ruimte is ontstaan voor
    het verwerkingsproces, dit kost zeker tijd.
    Lieverd ik wens je daarbij heel veel sterkte toe.

    Heel fijn ook dat je zo kan genieten van alles om je heen,
    erg mooi de stokrozen, ze zijn zo mooi met bijna crépepapier achtige bloemen, en die kleur....wowwww.

    Geniet van een fijne week, en rustig aan hé met de hitte
    die ze voorspellen.

    Veel liefs,
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig blogje! ik zag u via andere blogster..

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Lieve Annette,
    Al weer een jaar geleden! Ongelofelijk!
    Wat ben je dapper geweest en wat heb je je erdoorheen geknokt.
    En wat ben ik blij te lezen dat je weer kunt genieten van de dingen om je heen. Ook dat draagt bij tot verwerking van alles wat je hebt meegemaakt en ik wil je daarbij ook alles wensen wat je nodig hebt.
    Ik wens je alle goeds en doe je ook de groeten aan hemmes?

    Veel liefs, Gerry

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk als je een berichtje achterlaat!
Liefs, Annette

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Alvast bedankt voor je belangstelling en reactie