dinsdag 15 november 2011

De aller, allerlaatste roosjes, met hun botteltjes

Dit zijn écht de laatste roosjes uit de voortuin.
Er zijn niet veel botteltjes aan gekomen, maar net genoeg voor een mooi plaatje.




Het glaasje hoort bij een oud bowlset, lekker in de zomer met vers fruit en wat drank.
Helaas dit glaasje viel, maar het was een 'mooie' breuk.




Zo jammer om het weg te doen
Dus heb ik het met wat loodtape afgeplakt zodat het niet meer scherp is, het heeft wel iets.




Nu ben ik er klaar voor, laat de winter maar komen.




                                                             Tot de volgende post

                                                                 Liefs Annette


4 opmerkingen:

  1. He wat een spannende foto is dit, zo eenvoudig en toch zoveel te zien eigenlijk
    top suc6 met je site

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat mooi de roosjes uit eigen tuin, dat we nog zo kunnen genieten van bloeiers in november..
    Leuk dat je ook met een blog begonnen bent...heel verslavend hoor.
    Veel succes, ik heb me al aangemeld en zal even een linkje naar jouw blog op mijn blog zetten, altijd leuk als er nog wat bloggers komen kijken:))

    Lieve groetjes,
    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk, dat je ook een blog bent begonnen, via Eefje ben ik bij jou terecht gekomen, ziet er heel leuk uit, ik voel me al thuis op jouw blog. Ik zal proberen een linkje van jou op mijn blog te zetten, weet niet of het lukt, ik ben ook nog niet zo lang bezig in blogland. Succes en hopelijk zie ik je ook eens bij op mijn blog. Lieve groetjes.
    Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik kom dus via Eefie:)
    Mooie sfeerfoto's heb je op je blog staan, heb me al aangemeld als volger.

    groetjes, Lineke

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk als je een berichtje achterlaat!
Liefs, Annette

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Alvast bedankt voor je belangstelling en reactie