zaterdag 29 december 2012

Mooi rood..!! En een zonnestraaltje...

Zo zittend op de bank, starend naar de Amaryllis in de zon!

Vlug de camera en poef ze staat erop!

Even genieten.





De laatste dagen van dit jaar.
Spetterend vuurwerk, heerlijke oliebollen.
Maar vooral een nieuwe start.
Nieuwe kansen.
Nieuwe wensen.
Eigenlijk kun je die elke dag maken,
maar zo met de jaarwisseling lijkt het toch anders.

Veel plezier, samen met die je lief hebt.
Rustig op de bank,
of een héél groot feest,
en alles daar tussen in.

Tot volgend jaar.
Oh, ja..
Al die oliebollen.... moeten er ook weer af.
wees gewaarschuwd!
Maar laat ze  je heerlijk smaken!!

Liefs,
 Annette


16 opmerkingen:

  1. Lust geen oliebollen...maarre de lekkerste zijn in Maarssen te krijgen he???....hihihi...bij ons aan de overkant......liefs fijne jaarwisseling......xxx..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het jaar is alweer bijna voorbij! Waar blijft de tijd...
    fijne jaarwisseling en bedankt voor je oliebollenwaarschuwing. Ik zal er aan denken/1

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Annette,
    Dit is zeker een mooie amaryllis, heerlijk vurig rood, toch zeker ook mooi...
    Ach, dan maken we toch flink wat heerlijke wandelingen straks als het weer lente is... dan vliegen al de resten van de oliebollen er zo weer af...
    Ik wens jou ook een heel fijne jaarwisseling met je gezin en dan een ontzettend mooi en gezond 2013,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig, de foto's van de rode Amaryllis. Bij mij staat ze nog in knop. Dacht ze ook in bloei te hebben met kerst maar heb ze te lang koud laten staan, nu heb ik dus nog wat te goed, ook leuk. En ik hoop dat we dat oliebollenvet er weer gauw aflopen in het nieuwe jaar.
    Fijne jaarwisseling en een gezond en goed 2013 toegewenst!
    Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie Amarylis heb je zeg, en idd mooi rood...heerlijke overdenking voor het oude en neiuwe jaar...die oliebollen laten we maar even links liggen:) anders moet er zoveel gesport worden.

    Ee mooi en gelukkig 2013 wens ik je toe,
    Lieve groet,
    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. PRACHTIG je foto's Annette,
    bedank voor alle wensen.

    Voor jou en allen die je lief zijn
    wens ik een mooie jaarwisseling,

    Lieve groetjes,
    Josehune

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ah, fijn dat je er weer even bent!
    Wat een prachtige amaryllus, een mooie rode kleur. Ik heb ook twee bollen staan en daar komt nu blad uit, die hebben nog even te gaan.
    Och, en de oliebollen, geniet er gepast van, dan overkomt je er niets van. Ik vind ze best lekker!
    Ik wens jullie een fijne en gezellige jaarwisseling en een mooi 2013!

    Liefs van Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig is je Amaryllis en de zonnestraal.

    Voor 2013 wens ik je:
    May your life be filled with millions of reasons to smile,
    may you have thousands little moments to cherish,
    and may everyday be a day worth looking forward to.

    Fijne jaarwisseling!
    B.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie en leuk blogwens
    je mannetje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. prachtig je amaryllis en ik bedenk me nu dat ik er dit jaar zelf niet eentje heb, iets wat hier eigenlijk wel een traditie is! dus maar even extra van de jouwe genieten:)

    hele goede jaarwisseling en alle goeds voor het nieuwe jaar Annette met heel veel geluksmomentjes!

    lieve groet, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig! Oh het lijkt al even voorjaar zo met de zon in beeld. Krijg voorjaarskriebels ;)
    Wens je een gezond, liefdevol en warm nieuw jaar toe met al je dierbaren.........

    Fijne avond

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige foto's, mooie post.
    Ik wens je een heel mooi en warm 2013.
    Lieve groet Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie foto's van je amaryllis met de zon erop. Dat moment moet je net even zien te pakken. Ik wens je een fijn, gezellig en vooral gezond 2013 toe. Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. prachtige plaatjes, ik wens jouw en je gezin een heel goed 2013

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een heerlijk 2013 gewenst en ik hoop dat het een jaar vol zonneschijn zal zijn.
    groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Binnenkort staat mijn amaryllis in bloei en door jouw opname denk ik dan Poef en hij staat erop lol!
    Wat is ie mooi!
    Xoxo Annette

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk als je een berichtje achterlaat!
Liefs, Annette

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Alvast bedankt voor je belangstelling en reactie