zaterdag 8 maart 2014

Mijn eerste lente boeketje uit eigen tuin

Ohh, wie heeft het niet!
Deze afgelopen mooie dagen.
Een voorproefje van wat komen gaat.

Zo lopend in een wat verwilderde tuin,
ienimini sneeuwklokjes,
wat viooltjes,
niet echt uit de tuin.
en wat blauwe bloemetjes.
Geen idee hoe ze heten,
ik heb ze vorig jaar gekocht.
Even leek het nog alleen mooi groen te zijn,
maar ze bloeien nog steeds!



Een lentezonnetje in huis,
Een sleutelkastje 
en even geen likeurglaasje maar bloemenvaasje!
Kado'tje! van moeder natuur!




Een korte up-date.
Ik ben bezig met de tweede chemokuur.
Geen misselijkheid of iets dergelijks,
helaas neemt de pijn toe.
Met meer medicatie is dit redelijk onder controle te houden.
Afwachten wat de uitslag is van de beenmergpunctie.
Doorgaan met de transplantatie.
Waar ik erg tegenop zie, maar wat uiteindelijk toch moet
gebeuren.
Dus lieverzo gauw mogelijk als het kan.
Anders meer chemo.
We zullen zien.

Nu is het hier heerlijk weer,
 en kijk ik uit naar het mooie groen
  en rose van de lentebloesems.



Geniet van het weekend!
De p en y zijn verstopt
achter het viooltje.
maar ik wens jullie een HAPPY
weekend.

Tot gauw.

Liefs,
Annette XX

27 opmerkingen:

  1. Ik kom net binnen van een boodschap en het is heerlijk buiten! Dit is echt genieten hè. Sterkte met alles, lieve Annette! Zo te lezen heb je nog een lange weg te gaan, ik wens je heel veel kracht toe om je strijd te blijven voeren. Gelukkig dat je ondanks alles blijft genieten van de mooie dingen om je heen.

    Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schattig boeketje uit je tuin ,ja het is echt al voorjaar.Ik wens je veel kracht en sterkte in alles wat er komen gaat .
    Liefs Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Annette,

    Toch iets om vrolijk van te worden zo'n schattig klein tuiltje bloemen uit eigen tuin,het bloemetje waar jij de naam niet van weet is,Felicia amelloides een eenjarig plantje maar door de zachte winter blijft het ''gewoon'' doorbloeien.
    Heb ik hier in de bloembakken met lobelia en jasmijn en de vergeet mij nietjes gaan ook door met bloeien en blad vormen.

    Ik wens je veel sterkte en succes bij alles wat jij nog moet ondergaan!!!

    Fijn en zonnig weekeind en lieve groet!!
    Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Buiten ruikt het lenteachtig. En op je blog lijkt het ook even lente. Ik hoop dat je dat gevoel mee kunt nemen bij wat je nog te wachten staat. Sterkte.
    Groetjes, Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Enig wat een lief boeketje word ik helemaal vrolijk van. Iets minder vrolijk word ik van wat jij allemaal nog moet ondergaan, ik wil je heel veel sterkte toewensen. Ik wil je laten weten dat ik aan je denk.
    Groetjes Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh lieve Annette zo naar van de pijn...hopelijk kunnen ze dat wat verlichten. En dan de punctie/ transplantatie.......nog heel wat voor de boeg. Hopelijk ben je snel aan de beurt......zal voor je duimen.
    Wens je heel veel sterkte nodig, denk zo af en toe steeds aan je...

    Heerlijk de lente niet.....dat geeft vast iets van licht en lucht in je dagen.

    Leef met je mee en wens je alle goeds

    Knuf

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Annette,
    Je lenteboeketje is echt heel erg schattig, zo fijn om hiermee een glaasje te kunnen vullen. Daar kan een mens zo vrolijk van worden....
    Ik wens je heel veel sterkte lieve schat, met alles wat je nog te wachten staat... Je bent een dapper mens. Ik duim voor je en denk aan je...
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Fijn om even bij je mee te mogen kijken, de lentesfeer is zo mooi, lekker toch met die zon en al die mooie bloemen.
    Voor jou wens ik heel veel kracht en sterkte om alles door te maken, ook je pijn en alles wat het bij je oproept, sterkte en ik hoop dat er een goed herstel komt Annette.

    Lieve groetjes, Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ha, lieve Annette, Fijn om een log van je te zien.
    Gelukkig dat je nog kunt genieten van deze mooie kleine dingen.
    Ik denk geregeld aan je. Heb nog een keer geprobeerd te bellen, maar er werd niet opgenomen.
    Ik leef heel erg met je mee hoe het gaat worden en wat er gaat gebeuren.
    Heel veel sterkte en moed gewenst en ik bid voor je!
    Geniet van de komende mooie dagen!

    Liefs, Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Genieten van de mooie bloemen uit eigen tuin. Veel sterkte met alles wat nog komen gaat. Goed te horen dat je positief bent ingesteld, dat helpt. Liefs, Annet

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een lieffff boeketje lieverd.......sterkte met alles wat nog komen gaat......dikke knuffel van mij...x !

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Veel kracht en sterkte ook van hieruit!
    Mooi boeketje lente!
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh ja die eerste bloemetjes dat zijn van die kleine dingen die je zo blij kunnen maken en waar je zo van kunt genieten.
    Wens je heel veel sterkte,
    Lieve groeten Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een mooi lenteboeketje heb je staan. Ik wens je ook heel veel sterkte met de tweede chemokuur. Fijn dat je niet misselijk bent, ik hoop dat de pijn gauw verdwenen is. Heel veel sterkte met alles wat je nog moet ondergaan. Een dikke knuffel voor jou! Liefs, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Fijn om te genieten van zo mooi voorjaars boeketje.
    Mooie foto's heb je er van gemaakt.
    Ik wens je heel veel kracht en sterkte toe.
    Lieve groet Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een lief lente boeketje,volgens mij is het blauwe bloemetje anemoon blanda. een voorjaars bloeier.
    Sterkte en van harte beterschap!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Annette,
    Je lenteboeketje is echt heel erg mooi, Daar kan een mens zo vrolijk van worden. Ik wens je heel veel sterkte toe , met alles wat je nog te wachten staat... Je bent een dapper mens. en ik zal aan je denken Liefs en groetjes riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Lieve Annette,

    Wat een mooi en lieflijk lenteboeketje heb je staan,
    en dat nog wel uit eigen tuin,ongelooflijk hé dat
    mooie weer wat we steeds hebben.

    Lieverd, ik wil je heel veel sterkte wensen met
    deze moeilijk en onzekere periode. En hoop
    dat de pijn goed te behandelen blijft.


    Veel liefs,
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een lieve bloemetjes,uit eigen tuin zijn het moois`t,he wat naar allemaal voor je en dan die pijn,vreselijk,ik wens je heel veel sterkte en kracht toe,lieve groet Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een ontzettend lief voorjaarsboeketje Annette! Fijn dat je van deze kleine dingetjes geniet, zo waardevol.. ik wens je heel veel sterkte en kracht!!

    Liefs, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hey lief mens, al weer een tijdje geleden dat je een berichtje hebt geplaats. Ik moet zeggen dat ik vaak aan je denk. Hoe is het op dit moment? Ik hoop dat je pijn inmiddels is afgenomen en dat het weer wat beter met je gaat.
    Hartelijke groetjes Marijke Verdonk mijn kleine paradijs.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hello Annette ! Your spring bouquets are so beautiful :)
    Have a nice weekend !
    Greetings from Greece !

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Graag wil ik je het allerbeste wensen in deze zware tijd.
    Lieve groetjes, ik zal veel aan je denken
    Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Heel veel sterkte in deze zware tijd, hopelijk komt er genezing na de transplantatie en hopelijk blijft de pijn onder controle
    Lieve groetjes, Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Lieve Annette,

    Ik las op de blog van Gerry dat je een hele moeilijke tijd doormaakt en je nog heel wat te wachten staat. Ik wil je heel veel sterkte toe wensen met alles wat je moet ondergaan!

    Lieve groetjes en een grote knuffel van Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Lieve Annette!
    Ben zelf ook al een tijdje door nare omstandigheden, niet echt aan het bloggen, maar was even bij Gerry op haar blog net langs geweest, en wat posten gelezen...en schrok er van hoe een moeilijke, zware tijd jij, en daardoor ook je gezin doormaakt...ik wens je heel veel kracht en sterkte om te blijven hopen, en geloven dat het uiteindelijk beter zal gaan met je!!

    Lieve groeten van Marianne.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Veel sterkte in je strijd tegen je ziekte !!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk als je een berichtje achterlaat!
Liefs, Annette

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Alvast bedankt voor je belangstelling en reactie