dinsdag 20 december 2011

Een vrolijke twist


Zoals ik al eerder zei,
In onze boom hangen  ook vrolijke
herinneringen.
We hebben een beren boom, blauwe, rode,gouden zilveren,
en heel chique créme kleur, bomen gehad.
Deze créme kleur boom was zo mooi maar er miste iets.
Dus heb ik het maar laten gebeuren, en deze grappige
beeldjes er in laten hangen.
Meeste van Dagmar maar ik vind ze stiekem eigenlijk heel leuk.

 
Spongebob en Patrick hebben veel plezier.


Tinkerbel vliegt ook rond, ja ,
in de zomer mee genomen uit Disneyland Parijs.
Dat heet vooruit denken.



Simba en Nala, de favorieten van onze meid.
De lion King.
De eerste film die ze in de bioscoop heeft gezien.
En waar ze geen genoeg van kan krijgen.
Ach, wij hebben samen dit weekend ook weer gekeken ;-)


En dan in haar uppie naar Londen, de musical kijken.
Wat een beleving, je kind alleen naar Londen, Slik.
Hoewel de omgeving er meer mee zat dan wij.
Dat heet vertrouwen hebben in je kind.
Ja, en dan ook even Harrods beleven!


Het roodborstje is mijn ding, mijn houvast,
Als ik hem zie in de tuin weet ik dat het goed komt.
In het voorjaar heb ik hem uitgebreid gefotografeerd,
hij zat parmantig te zingen in de boom



Om af te sluiten laat ik nog wat gevleugelde vriendjes zien,
die bij mijn schoonmoeder vandaan komen.


Het is een lang bericht geworden, maar ik heb er wel plezier in gehad.


Kerst is niet alleen, een feest samen.
Maar ook een moment dat wij mensen van wie wij gehouden hebben
meer dan ooit missen.

Voor een ieder deze foto, waar wij zelf een dierbare herinnering
aan hebben.
 Een symbool bij het overlijden van onze mam en oma.



Een fijne dag nog,

Liefs Annette

6 opmerkingen:

  1. Hè leuk berichtje al dat bonte spul
    Ik zal de boom nog eens goed bekijken
    Toppie

    Frans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wil weer naar Londen :D!

    xx Dagmar

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja in deze tijd missen we ze extra he.

    Mooi zo al die kleuren echt een heel mooie herinneringsboom .
    Prachtig.
    Ik wens je fijne dagen .
    Liefs Leni.


    Je ziet het is gelukt het volgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je mooie boom hang vol met lieve dingen..geweldig toch.
    De vogeltjes zijn ook erg lief.
    Ja kerst is echt stil staan bij...helaas hebben wij deze week vrijdag nog een begrafenis, zo triest net voor kerst.

    Lieve groetjes,
    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Annette, leuk he al die verschillende stijlen bomen. Maar bij mij is het al jaren hetzelfde; vogeltjes.
    Het gemis van dierbaren is altijd extra te voelen met deze dagen he?
    x Jannet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een kerstboom vol herinneringen, zo hoort een boom te zijn!
    Ik ga je volgen, mooi blog heb je.
    Liefs
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk als je een berichtje achterlaat!
Liefs, Annette

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Alvast bedankt voor je belangstelling en reactie