zaterdag 31 december 2011

De laatste berichten van 2011

Hier nog een laatste post voor het nieuwe jaar begint.

Ik wens iedereen die mij volgt of mee leest
een heel mooi 2012.
Voor mij was 2011 een lastig jaar, waarin veel is gebeurd,
maar ook het jaar waar in ik ben gegroeid.

Een blog begonnen , terwijl ik niets had met computers; 
omdat ik ze zo 'koud' vond.
Ik praat liever met mensen zodat ik meer zie wat er met de ander gebeurd.
Niets is minder waar.

Ik ervaar veel warmte van jullie en het heeft mijn leven verrijkt.
Nieuwe vrienden die mij een kijkje geven in hun leven.
Inspiratie op alle gebied.
Ik heb er zin in.
Nog meer ideeën voor mijn blog uitwerken.

Ik kijk uit naar jullie berichten,
 welke ik nu al met plezier gelezen heb.


Betje zit buiten op het tafeltje in weer en wind.
Nu stapt ze fier het nieuwe jaar in.




De sneeuwman met zijn kindje wachten op de sneeuw,
maar of dat zal komen??




 Deze kaart komt wel wat laat.
We zijn inmiddels heel wat jaartjes verder,
maar dat maakt het zo leuk.
Nogmaals, geloofde men écht dat de kindertjes 
uit de boerenkool kwamen.
Je zou het toch denken.





Fijne jaarwisseling,
Tot volgend jaar.
Over ongeveer over twaalf uur.


Liefs Annette

11 opmerkingen:

  1. fijn Annette dat het bloggen je zoveel plezier geeft en dat wij mogen meegenieten van je mooie blog!

    ik wens je een hele fijne jaarwisseling en alle goeds voor het nieuwe jaar!

    lieve groet, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie psot, bloggen is idd een andere wereld met allerlei nieuwe mensen, maar wat een warmte en wat een inspiratie...
    Geniet ervan in 2012, dat je ideetjes maar heel mooi mogen zijn en dat wij ervan mogen genieten.
    Ik vind je kaart heel bijzonder..enne boerenkool, liever op bord hoor:))
    Ik wens je alle goeds voor 2012.

    Een lieve groet,
    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Blij dat ik jou tegenkwam in de blogwereld. Ik wens jou heel veel geluk, liefde en vriendschap in 2012.
    Liefs Liliane

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve Annette ,
    Ik kom hier ook graag even bij je langs hoor en bloggen is inderdaad heel leuk en je wereldje wordt er wel wat groter door al die mooie posten te lezen ....Ik wens je een hele fijne jaarwisseling en al het goede voor jou en je dierbaren voor het komende nieuwjaar...
    Lieve groet.....Ellyu

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooi kaartje! Pure nostalgie daar hou ik van!
    Ik ben net begonnen met bloggen maar heb ook via hyves ervaren dat je ook op die manier vriendschappen kunt opbouwen.
    Dank je wel voor je lieve reactie op mijn post.
    Ik kom jou ook een stralend nieuwjaar wensen.

    Liefs, Lineke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Annette,

    Zo herkenbaar, dat van die computers... ik heb er diep in mijn hart eigenlijk ook weinig mee, maar ik vind het bloggen ook wel heel leuk, en zit ik ondertussen regelmatig met mijn laptopje, die ik kreeg voor mijn verjaardag, op schoot! Dat bloggen is lichtelijk verslavend!
    Ik wens jou een heel gezond 2012 en hoop dat je een heerlijk blog jaar krijgt!!!

    Lieve groetjes, Susan.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zeker leuk dat we elkaar zijn tegen gekomen. We houden contact!
    Leuk die sneeuwmannen, maar ook hier geen sneeuw te bekennen. lieve groetjes Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Annette,mooie post,hoor,happy new year en een mooi,liefdesvol,goed,creatief,gelukkig en gezond 2012 toegewenst,x.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Annette,
    Wat is dit leuk zeg, een medeblogster die op slechts 5 km bij me vandaan woont. Ik woon namelijk in Nieuw-Vennep, sinds 3 jaar, en heb voorheen bijna mijn hele leven in Hillegom gewoond. Ben vanmorgen dus nog door Hillegom gereden op weg naar Noordwijk.
    Dank je wel dat je mijn blog gaat volgen, ik ben natuurlijk ook gelijk bij jou volger geworden. Spreekt voor zich...
    Ik wens je een heel fijn, gelukkig en gezond 2012, maak er een heel leuk blogjaar van meid...
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hey Annette

    Leuke post!

    Ik wens je alvast een fijn jaar toe. Bedankt dat je volger werd van mijn blog, altijd fijn om een nieuwe blogvriendin te verwelkomen.

    liefs
    marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo Anette,
    Ook voor jou de allerbeste wensen voor het nieuwe jaar! Je hebt een hele mooie blog hoor. Ik ga je volgen!
    Liefs Ester

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk als je een berichtje achterlaat!
Liefs, Annette

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Alvast bedankt voor je belangstelling en reactie