dinsdag 3 januari 2012

Het bloemetje op woensdag


Soms is er zo'n dag dat het zonnetje je kamer in schijnt.
Dan lijkt het nét of het voorjaar is.
Tot je het gordijn open doet van je slaapkamerraam
en ziet dat het giet en er een Zuid Wester storm raast
door je tuin.
En alles wat niet echt stevig staat buiten
door je tuin heen zwerft.
 Gelukkig staan deze binnen.


 
Helleborus in de zon.



Een ontluikende belofte.
De Camelia




Zoiets moet het gaan worden 
Voorjaar 2011 




Allemaal een fijne dag.
Tot gauw
Liefs Annette

20 opmerkingen:

  1. Hier vlogen er gisteren ook soms dingen voor het raam door die ik anders niet zie :))
    Stiekem hoop ik dat we de winter gewoon overslaan en zachtjes het voorjaar inglijden...
    Liefs, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er prachtig uit. van mij mag de winter wel voorbij zijn . Nou ja het lijkt eerder Dat het Herfst is

    lieve groetjes
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hi Annette!

    Thank you so much for your sweet comment in my blog! ♥

    Your blog is very lovely too, and I really like the photos..!

    Wishing you a beautiful day
    Mia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Annette,
    Ja, zo´n storm, daar is bijna niets tegen bestand. Zelfs mijn tuinstoelen lagen op hun gat... Prachtige foto´s heb je van de Helleborus gemaakt. En de Camelia ziet er veelbelovend uit hoor...
    Ik wens je een heel fijne dag, gelukkig stormt het niet meer zo heel hard,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  5. leuk Annette, welkom op mijn blog. Ook jij hebt er een volger bij.
    Groetjes en graag tot ziens!
    Geke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je hebt er al helemaal zin. Zin in het voorjaar.
    Ik vind januari altiijd zo'n lege tussenmaand. In februari kun je naar het voorjaar gaan uitkijken.
    Maar ik vind je foto's heel mooi en een mooie voorbode.

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Good morning!
    I have just come across your blog, and now I'm following. Thanks for sharing today.

    Stop by to visit with me too sometime.
    My screen door is always open to you!


    ciao bella




    CREATIVE CARMELINA

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Annette, wat een pracht is het toch als de camelia in bloei staat. Je moet er nog wel even op wachten, maar onze camelia staat al in de winter in bloei. Het is een witte...en hij laat ons niet al te lang meer wachten op de bloei. Ik heb vorig jaar 3 kleintjes gekocht in een roze teint. Hopelijk krijgen ze dit jaar weer bloem!!Dat zal wel even duren denk ik....
    Lieve groetjes Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dankjewel voor je lieve berichtje Annette. Jij ook een voorspoedig maar vooral gezond 2012 gewenst! Vind jouw blog ook erg mooi, ga je heel graag volgen. Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hi
    Happy New Year!
    Thanks for the nice comment on my blog:)
    You have a lovely blog! I would like to follow you:)
    Have a nice evening:)
    Hug Hanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk dat je een berichtje hebt achtergelaten op mijn blog~! Ik kom jou ook gezellig volgen, je maakt erg mooie foto's...
    Fijne dag en voor jou natuurlijk ook alle goeds voor het nieuwe jaar~!
    Groetjes Sjoukje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Annette,mooi je heleborussen,bij ons staan ze momenteel volop in de bloei in de tuin hahahaha,als niet alle bloemetjes vanmorgen weggewaaid zijn,wat een weertje,he.prachtige foto`s heb je gemaakt en geplaatst en leuk de foto van je tuin met een prachtige plant met rode bloemen op de achtergrond,...fijne middag verders,.x

    BeantwoordenVerwijderen
  13. I love the beautiful camellia! Happy New year...best wishes in the coming year! ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  14. heej Annette,


    wat een gezellige blog heb je en ik ben blij jouw blog ook te hebben gevonden en weet je we kunnen zowat naar elkaar zwaaien ik woon in Bennebroek hihi:-))

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hallo Annette, leuk dat je langskwam en mij gaat volgen, je hebt je alleen niet aangemeld als volger?
    Maar dat geeft niet hoor ik ga me wel aanmelden als jouw volger. Ik heb even rondgekeken bij jou en het ziet er zeer sfeervol bij je uit. Mooie foto's heb je gemaakt bij deze post.

    Tot gauw
    Liefs
    Tanja

    p.s. ik zie dat jij de woordverificatie nog aan hebt staan misschien moet je even kijken op mijn tips en trucs blog hoe je die uitzet. Je mijn tips en trucs op mijn blog, rechtsboven staat een foto met linkje.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. heerlijk die bloemetjes die gevangen worden door de lichtstraaltjes, wij willen meer van die momenten of niet dan.
    Liefs Gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Dankjewel voor je lieve reactie...xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hebben iets magisch voor mij , prachtige foto's !

    Wens je alle goeds voor het nieuwe jaar en blijf plezier houden in je blog ;-)
    Hopenlijk komt het bij mij weereen beetje terug .
    Lieve groet ♥RINI♥

    BeantwoordenVerwijderen
  19. wat leuk dat je volger bij me bent geworden annette!
    je hebt zelf ook wel een hele mooie blog ga je dan ook volgen............

    de helleborus is zo mooi he ik kan daar ook zo van genieten. zag gisteren al primulaatjes bij de bloemist en wil daar volgende week er eens een paar van gaan halen.
    een heel fijn weekend annette!


    lieve gr. marja

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat leuk dat je een berichtje bij mij achtergelaten heb Annet.
    Prachtig je foto's van de Helleborus in het zonlicht gevangen.
    Ik ga je volgen.
    Fijn weekend.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk als je een berichtje achterlaat!
Liefs, Annette

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Alvast bedankt voor je belangstelling en reactie